• 16.05.2022

Камітэт дзяржаўнага кантролю Віцебскай вобласці інфармуе аб выніках работы са зваротамі грамадзян

 Камітэт дзяржаўнага кантролю Віцебскай вобласці інфармуе аб выніках  работы са зваротамі грамадзян

У Камітэце дзяржаўнага кантролю Віцебскай вобласці работа са зваротамі грамадзян накіравана на забеспячэнне прыняцця дзейсных мер па абароне правоў і законных інтарэсаў насельніцтва, рэзультатыўнасці разгляду зваротаў, няўхільнага выканання патрабаванняў заканадаўства дзяржаўнымі органамі і арганізацыямі.

         У 2021 годзе паступіла 308 пісьмовых зваротаў грамадзян, з іх калектыўных — 23, ананімных — 33. На асабістым прыёме прынята 187 грамадзян, праведзена 38 «прамых тэлефонных ліній», 22 «гарачыя лініі». На пастаяннай аснове ажыццяўлялася наведванне прадпрыемстваў, сустрэчы з працоўнымі калектывамі, удзел у пасяджэннях выканаўчых органаў па сацыяльна значных пытаннях.

         Праводзімая на месцах работа прывяла да скарачэння колькасці пісьмовых і вусных зваротаў грамадзян у параўнанні з 2020 годам . Нараўне з гэтым шэраг пытанняў не губляе сваёй актуальнасці.

         Жыхароў вобласці хвалявалі пытанні рамонту дарог і жылога фонду, неэфектыўнага выкарыстання маёмасці прадпрыемстваў, цэнаўтварэння на медыцынскія прэпараты, дзейнасці старшынь таварыстваў, падключэння электраэнергіі для патрэб ацяплення і гарачага водазабеспячэння, газіфікацыі. Да работы жыллёва-камунальных службаў меліся нараканні ў частцы невыканання (неналежнага выканання) заявак, перададзеных у адзіную дыспетчарскую службу па нумары 115, адсутнасці зваротнай сувязі са спажыўцамі па перададзеных заяўках, а таксама прадстаўлення ЖЭУ недакладных звестак аб іх выкананні.

         У мэтах пашырэння ўзаемадзеяння з насельніцтвам актывізуецца прысутнасць органаў Камітэта дзяржаўнага кантролю ў інтэрнет-прасторы: развіваецца тэлеграм-канал як сродак атрымання грамадзянамі аператыўнай і актуальнай інфармацыі аб дзейнасці ведамства, на сайце створаны анлайн-панэлі зваротнай сувязі з грамадзянамі, прапрацоўваюцца пытанні выкарыстання новых форм прыёму грамадзян і правядзення «прамых тэлефонных ліній» з выкарыстаннем інтэрнэту.          Стан працы з грамадзянамі застаецца на асаблівай увазе Камітэта дзяржаўнага кантролю.

Связанные новости